Graham D. Brown brengt boek uit over Mobile Youth
Brown van jongeren marketing bureau mobileYouth. Het bureau slingert met grote regelmaat online presentatie op het web, waarin het gebruik van Mobile (maar ook Social Media) onder de aandacht wordt gebracht met schitterende visuals. Enkele presentaties heb ik hieronder geplaatst. Graham D. Brown doet reeds 10 jaar onderzoek op gebied van Youth Culture en dan vooral hoe zij nieuwe technologieën omarmen.
Onlangs heeft Graham een boek uitgebracht met de titel: Mobile Youth: Voices of the Mobile Generation. Zie voor meer info hier.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaMobile Youth (boek)
(Graham Brown) The Mobile Youth: Voices of the mobile generation from Graham Brown (mobileYouth)
Fans: The 10 rules marketeers need to know
The mobileYouth Way: 7 fundamentals that will change how you view technology
The mobileYouth Way: 7 fundamentals that will change how you view technology from Graham Brown (mobileYouth)
Retail: Youth retail insight
(mobileYouth) Retail: Youth retail insight from Graham Brown (mobileYouth)
Youth and Mobile Shopping: Make it Social
(mobileYouth) Youth and Mobile Shopping: Make it Social from Graham Brown (mobileYouth)
Mobile Loyalty: is price key?
(mobileYouth) Youth Loyalty: Is Price Key? from Graham Brown (mobileYouth)
Paid Media is Toast
(mobileYouth) Paid Media is Toast from Graham Brown (mobileYouth)
Influence: understanding the new rules
(mobileYouth) INFLUENCE: understanding the new rules from Graham Brown (mobileYouth)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid