Overslaan en naar de inhoud gaan

Graham D. Brown brengt boek uit over Mobile Youth

Al enkele jaren ben ik groot fan van Graham D.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Brown van jongeren marketing bureau m. Het bureau slingert met grote regelmaat online presentatie op het web, waarin het gebruik van Mobile (maar ook Social Media) onder de aandacht wordt gebracht met schitterende visuals. Enkele presentaties heb ik hieronder geplaatst. Graham D. Brown doet reeds 10 jaar onderzoek op gebied van Youth Culture en dan vooral hoe zij nieuwe technologieën omarmen.

related partner content for mobile comes here

Onlangs heeft Graham een boek uitgebracht met de titel: Mobile Youth: Voices of the Mobile Generation. Zie voor meer info .

Mobile Youth (boek)

from

Fans: The 10 rules marketeers need to know

The mobileYouth Way: 7 fundamentals that will change how you view technology

from

Retail: Youth retail insight

from

Youth and Mobile Shopping: Make it Social

from

Mobile Loyalty: is price key?

from

Paid Media is Toast

from

Influence: understanding the new rules

from

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in