Overslaan en naar de inhoud gaan

Meer bezoekers spoorwegmuseum

In de culturele sector hebben veel spelers het moeilijk, maar sommigen weten het hoofd boven water te houden met sterke programma's en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In november 2012 opende Het Spoorwegmuseum De Vuurproef. In deze nieuwe culturele attractie vertelt Rutger Hauer de bezoekers in hoeverre de komst van de trein de wereld heeft veranderd. Het is een virtuele reis door bijna twee eeuwen treingeschiedenis. De attractie zorgde voor stijgende bezoekersaantallen in de laatste weken van het jaar.

related partner content for mobile comes here

Vooral de evenementen van Het Spoorwegmuseum zijn grote publiekstrekkers, zoals Winter Station 2012. Daarnaast doen thema's rondom bekende tv-series het goed. Tijdens een Thomas Weekend kwamen bijvoorbeeld meer dan 27.000 ouders en kinderen kennis maken met het populaire blauwe kindertreintje. Ook een themaweek over de karakters uit de tv-serie Chuggington liep uitstekend. Het museum ontving in de zomervakantie gedurende 10 dagen bijna 25.000 bezoekers voor de treinen van dit programma.

Sinds de heropening van Het Spoorwegmuseum in 2005 hebben meer dan 2,6 miljoen mensen Het Spoorwegmuseum bezocht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in