Ministerie van Defensie grote winnaar SJP


Ook dit jaar bestond de jury uit creatieven, strategen, specialisten en opdrachtgevers. Zij nomineerden 23 cases, waaruit negen winnaars kwamen.
De Magneten gingen naar:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Creativiteit
*Ministerie van Defensie; Je Eerste Vlieguur – Steam/Maximum
*Nationale Politie; Cybercrime challenge ox7DD-Operation High Tech Crime – VNU
*Vacature Media i.s.m. Tweakers Nonspot & Concepts
*Ministerie van Defensie; Verpleegkunde Xtreme Steam/Maximum
*ING; Next Generation Banking – Energize (Gouden Magneet)
*Ministerie van Defensie; Infanterie campagne / werkveld – Steam
Effectiviteit
*Ahold; Onze Albert Heijn – YoungWorks
Employer branding
*Ahold; Onze Albert Heijn – YoungWorks
*Croon elektrotechniek; We leven elektrotechniek – ARA M/V
Jong Talent
De SJP schrijft ieder jaar ook een wedstrijd uit onder studenten, om jonge creatieven kennis te laten maken met arbeidsmarktcommunicatie. Dit jaar was de opdracht jongeren te interesseren voor het vak vuilnisman. De winnaars van deze Magneet waren Florian Hollander, Vincent Versluis en Joppe Muller met de campagne ‘Als vuilnisman doe je meer voor de buurt dan je denkt’.
De uitreiking was tijdens de Employer Branding Experience 2013 in het Circustheater te Scheveningen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid