#MIE20: Hoe groeide Corendon uit tot een leading brand?
De MOA biedt alle expertise om organisaties te begeleiden naar een professioneel, toekomstbestendig data- en insightmanagement. Zij bestrijkt het hele terrein van het in kaart brengen van het menselijk gedrag en behoefte, ongeacht de methode van dataverzameling en analyse.
Lees meerHet MOA Expertise Center is een betrouwbaar en deskundig kennisplatform voor professionals die op dit terrein werkzaam zijn. De MOA volgt de trends om voor haar partners een gids te zijn in een veranderend insight management landschap.
Maar ook door out of the box te denken, razendsnelle besluiten en emotie.
Met de bekende marketing activaties (een Boeing 747 in de tuin van het Corendon hotel, sponsoring van veldrijden en de spotjes van Cor en Don) bouw je een sterk merk, maar hoe speel je tegelijkertijd in op de customer journey én voldoe je aan een torenhoge serviceverwachting?
Kom naar de lezing van Corendon op het MIE!
Corné Hoogendoorn (Marketing Directeur, Corendon) vertelt je op 5 februari 2020 tijdens het MIE alles over de definitie van het merk Corendon, hoe je service laat aansluiten bij het brein van de consument en hoe zij samen met onderzoeksbureau Markteffect de ontzettend belangrijke positie van marktonderzoek binnen de organisatie inkleden.
Een inspirerend en leerzaam verhaal van een ambitieuze marketeer!
Bestel nu je ticket met code ADFORMATIE en ontvang €20,- korting. Je betaalt slechts €129,50! Klik hier om je code direct te verzilveren.
www.mie.nl #MIE20 #marketing #insights #analytics #CorneHoogendoorn #Markteffect #corendon
De MOA biedt alle expertise om organisaties te begeleiden naar een professioneel, toekomstbestendig data- en insightmanagement. Zij bestrijkt het hele terrein van het in kaart brengen van het menselijk gedrag en behoefte, ongeacht de methode van dataverzameling en analyse.
Lees meerHet MOA Expertise Center is een betrouwbaar en deskundig kennisplatform voor professionals die op dit terrein werkzaam zijn. De MOA volgt de trends om voor haar partners een gids te zijn in een veranderend insight management landschap.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid