Overslaan en naar de inhoud gaan

Mascini in wervingsviral

Peer Mascini duikt weer eens op in een campagne. Een online wervingscampagne, deze maal van it-bedrijf Qurius. De Qurius carrièrecoach,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Peer Mascini duikt weer eens op in een campagne. Een , deze maal van it-bedrijf Qurius. De Qurius carrièrecoach, gespeeld door Mascini, geeft in dit gepersonaliseerde filmpje potentiële werknemers nuttige tips om te komen tot een juiste 'work-life balance'.

related partner content for mobile comes here

Doel van deze campagne is het rekruteren van nieuwe, gedreven medewerkers, waarbij een link wordt gelegd tussen de 'privé' passie en een vergelijkbare gedrevenheid op het werk.
Aansluitend op de viral organiseert Qurius per doelgroep (consultants, ontwikkelaars en projectleiders) een aantal activiteiten dat aansluit bij de passie van de potentiële Qurius-medewerkers, zoals een kookworkshop, duiktraining en survivalweekend. Daarnaast mag elke sollicitant die door Qurius wordt uitgenodigd voor een gesprek, een boek uitzoeken dat aansluit bij zijn of haar passie. Hieruit is een eigen Qurius boeken top 10 samengesteld.
Qurius wil dertig nieuwe medewerkers werven. De campagne volgt op de Qurius topmensen campagne in 2007, waarbij kandidaten een weekend met bergbeklimmer Ronald Naar naar de Alpen mochten. Op de Quris is meer informatie te vinden, zoals advertenties en verhalen van medewerkers.

Bureau: Aaaaha! the Actor Factory
Creatie: Erik Peekel (Aaaaha! The Actor Factory), Hans Broer en Gerard Schaap (Qurius)
Regie: Jeroen Wolf
Interface: Martijn Kiewiet

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in