Overslaan en naar de inhoud gaan

Winnaars Cebuco Buspitch bekend

Judith ten Velden en Adinda de Boer zijn door een vijfkoppige internationale jury uitgeroepen tot winnaars van de Cebuco Buspitch, die dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sander van de Vlasakker en Ramalan Sadjid waren tweede. Beide teams hadden hun concept gebaseerd op de traditionele Delftsblauwe tegeltjeswijsheden. De -teams werden onderweg naar Cannes gebrieft door marketingmanager Jan de Mol van . Opdracht was de vernieuwde propositie van Uniekaas te communiceren door middel van een dagbladcampagne die bovendien is uit rollen naar een multimediaal concept. Door hun kazen lang te laten rijpen (tijd is smaak) en er geen kunstmatige stoffen aan toe te voegen onderscheidt Uniekaas zich van andere kaasmerken.

related partner content for mobile comes here

Het winnende team wist de propositie het best over het voetlicht te brengen met de tegelwijsheden ‘haastige spoed is zelden goed’ en ‘geduld is een schone zaak’, uitgebeeld via een visual met een knipoog. De voorstellen voor uitbouw naar andere media werden eveneens hoog aangeslagen. Ook het team dat als tweede eindigde had het concept gebaseerd op tegelwijsheden, en claimde dat ook voor Uniekaas. Deze invalshoek vond de jury echter iets te serieus voor een campagne gericht op gezinnen met jonge kinderen.

De jury bestond uit Stephan Vogel (Ogilvy Frankfurt), Marco de Boer (Artmiks Amsterdam), Magnus Olsson (Saatchi & Saatchi), Jan de Mol (marketing manager UnieKaas) en Masa Kawamura (180 Amsterdam).

Een verslag van de pitch en de jurering is te volgen op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in