Overslaan en naar de inhoud gaan

Maarten van de Vijfeijken naar LBi Lost Boys

Maarten van de Vijfeijken (55) is benoemd tot creatief directeur bij LBi Lost Boys. Hij is afkomstig van FHV/BBDO. Marcel Houtman (37) is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De benoemingen maken onderdeel uit van de begin 2008 ingezette koers van het Amsterdamse internetbedrijf. Van de Vijfeijken moet 'het belang van merken bouwen in digitale communicatie verder gestalte geven'.

related partner content for mobile comes here

Houtman, al actief als manager operations, neemt als managing director de dagelijkse leiding over van Igor Milder (38). Milder op zijn beurt is benoemd tot ceo van LBi Lost Boys in Amsterdam en zal zich daarnaast op internationale schaal gaan bezighouden met het verder uitbouwen van de activiteiten van moederbedrijf LBi in China.

Volgens ceo Igor Milder heeft LBi Lost Boys sinds 2008 grote stappen gemaakt 'De afgelopen twee jaar hebben we ons technisch beleid gepro-fessionaliseerd, de operatie strak gezet en een hoogwaardig client-serviceapparaat neergezet. Marcel Houtman is daar als mede-architect zeer nauw bij betrokken geweest. Het is dan ook logisch dat hij het stokje nu van me overneemt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in