Overslaan en naar de inhoud gaan

Maak het absurd, sla planken mis, maar vermáák me!

Alle reclame lijkt op elkaar. Behalve die van Hornbach, vindt Harry Obdeijn.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ik ben al te lang uit de reclame om nog ergens spijt van te hebben, maar het gevoel dat ik laatst kreeg kwam er dicht bij. Ik zag die Hornbach-commercial, dat filmpje met die blote man die van een berg aflazert, kedeng-kedeng over stenen en dan zo met zijn bil in een spijker, waarna hij glimmend van genoegen doorgaat met het spitten van een gat in zijn tuin. ‘Je leeft, weet je nog?’ zegt de aftiteling.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in