Maak het absurd, sla planken mis, maar vermáák me!
Alle reclame lijkt op elkaar. Behalve die van Hornbach, vindt Harry Obdeijn.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/8a1d30bb-07db-5240-a82a-5c284ca6776a/article/3f/df/3fdf52ad-d3f6-4c28-b4ca-428c27a92e1e/opening_image/opening_image_pro_hero/Hornbach.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/8a1d30bb-07db-5240-a82a-5c284ca6776a/article/3f/df/3fdf52ad-d3f6-4c28-b4ca-428c27a92e1e/opening_image/opening_image_pro_hero/Hornbach.jpg)
Ik ben al te lang uit de reclame om nog ergens spijt van te hebben, maar het gevoel dat ik laatst kreeg kwam er dicht bij. Ik zag die Hornbach-commercial, dat filmpje met die blote man die van een berg aflazert, kedeng-kedeng over stenen en dan zo met zijn bil in een spijker, waarna hij glimmend van genoegen doorgaat met het spitten van een gat in zijn tuin. ‘Je leeft, weet je nog?’ zegt de aftiteling.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid