Overslaan en naar de inhoud gaan

Kruidvat start campagne om eigen merk te promoten

‘Want voor een goed gevoel is meer nodig dan alleen een lage prijs.’
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vandaag start Kruidvat met de campagne ‘Eigen Merk Goed Gevoel Garantie’. Kruidvat wil laten zien dat de vele eigenmerkartikelen ‘zorgvuldig zijn getest’ en kwalitatief goed zijn. ‘Want voor een goed gevoel is meer nodig dan alleen een lage prijs.’ 

related partner content for mobile comes here

;Eigen Merk Goed Gevoel garantie&;

De campagne is terug te zien op onder andere tv, de krant, online en in de winkel.

Credits:

Kruidvat: Brenda Smith (adjunct-directeur marketing) en Ingeborg Ligteringen (marketingcommunicatie & CRM).

Reclamebureau: BeyenMeyer

Opmaakbureau: Nefli groep

Productiebedrijf: DPPLR, regisseur Maarten Groen

Online productiebedrijf: Fanbooster

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in