Kruidvat start campagne om eigen merk te promoten
‘Want voor een goed gevoel is meer nodig dan alleen een lage prijs.’
Vandaag start Kruidvat met de campagne ‘Eigen Merk Goed Gevoel Garantie’. Kruidvat wil laten zien dat de vele eigenmerkartikelen ‘zorgvuldig zijn getest’ en kwalitatief goed zijn. ‘Want voor een goed gevoel is meer nodig dan alleen een lage prijs.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Kruidvat-campagne 'Eigen Merk Goed Gevoel garantie'
De campagne is terug te zien op onder andere tv, de krant, online en in de winkel.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaCredits:
Kruidvat: Brenda Smith (adjunct-directeur marketing) en Ingeborg Ligteringen (marketingcommunicatie & CRM).
Reclamebureau: BeyenMeyer
Opmaakbureau: Nefli groep
Productiebedrijf: DPPLR, regisseur Maarten Groen
Online productiebedrijf: Fanbooster
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid