Corendon kiest voor Abovo Media
Het mediabureau verzorgt alle activiteiten op tv-gebied
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/4d0d1a9b-66ff-58be-80f5-3c6da9a276eb/article/fa/34/fa34b8ea-2c8a-4b9f-9e24-e95d822ec210/opening_image/opening_image_hero/corendon_0.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/4d0d1a9b-66ff-58be-80f5-3c6da9a276eb/article/fa/34/fa34b8ea-2c8a-4b9f-9e24-e95d822ec210/opening_image/opening_image_hero/corendon_0.jpg)
Abovo Media verzorgt de inkoop van alle landelijke campagnes, levert de strategische inzichten en zorgt voor de optimalisatie van de tv-campagnes.
Martin de Boer, directeur marketing van Corendon: ‘We hebben heel bewust voor Abovo gekozen vanwege de proactieve houding van de mensen bij het bureau en de toegevoegde waarde op het strategische vlak. Abovo is een partner die ons verder kan brengen om door te blijven groeien.'
Jaarlijks verzorgt Corendon de reis voor 650.000 vakantiegangers naar verschillende bestemmingen binnen en buiten Europa. Ook bezit Corendon een eigen luchtvaartmaatschappij die met een vloot van 16 vliegtuigen jaarlijks ruim 2,5 miljoen vakantiegangers naar de vakantiebestemming vliegt.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De Horecabond
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid