Lidl wil lokale betekenis uitdragen met 412 goededoelen-cheques


Lidl schrijft in de komende weken 412 keer een cheque uit van duizend euro, bedoeld om lokale initiatieven c.q. doelen te ondersteunen. 'Lidl helpt lokaal!' prijkt bovenaan iedere uitgereikte cheque.
Lidl wil daarmee zijn 20-jarige bestaan in Nederland vieren. De initiatieven die het geld ontvangen, zijn voorgedragen door klanten van Lidl. Marlijn Somhorst, manager duurzaamheid Lidl, zegt in een door Lidl aangeleverd interview (zie video hieronder): 'We hebben gekozen voor een maatschappelijke actie omdat we als supermarkt met ruim 400 filialen verspreid over het land midden in de maatschappij staan. We willen graag iets terugdoen voor onze klanten en de buurt waar we winkels hebben.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press Photo
Bron: ANP Pers Support
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid