Overslaan en naar de inhoud gaan

Technische SEO-shizzle voor digital-savvy marketeers

Sommige marketeers willen gewoon snappen welke SEO-issues het zwaarst wegen. Voor hen zette SEMrush deze 40 problemen op een rijtje.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het controleren van een website op mogelijke problemen is volgens SEMrush een voortdurend proces en vereist kennis van zaken. SEMrush: 'Voor zowel beginners als gevorderden blijft het onderhouden van een website een lastige klus. Er bestaan geen perfecte websites, er is altijd verbetering mogelijk. Een website kan honderden tot wel duizenden foutjes bevatten. Maar welke issues wegen het zwaarst en moet men direct oplossen?' Dit zijn de SEO-problemen die volgens SEMrush het meest voorkomen.

related partner content for mobile comes here

 

Verantwoording SEMrush
'We zochten naar een antwoord door onderzoek te doen naar de meest gemaakt SEO-fouten op websites. We verzamelden anonieme data van 100,000 websites en 450 miljoen webpagina’s met de SEMrush Site Audit tool om vast te stellen wat de meest voorkomende problemen zijn op websites.'

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in