Overslaan en naar de inhoud gaan

Snackbarketen Febo onthult veelbesproken kledinglijn

Fans van snackbarketen Febo kunnen hun liefde voor het merk voortaan uitdragen met een Febo-tenue en badslippers. Er is zelfs een…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Febo en reclamebureau Natwerk kondigden enkele weken geleden de komst van een eenmalige kledinglijn aan. Volgens de makers stroomden de aanvragen massaal binnen. Hoewel menigeen dacht dat het een hoax was, is de collectie nu een feit.

related partner content for mobile comes here

Geïnspireerd op voetbal


De snackbarketen viert dit jaar zijn 75ste verjaardag. Dennis de Borst, directeur Febo: 'Het werd hoog tijd voor een kledingcollectie speciaal voor onze fans. De items zijn sterk geïnspireerd op voetbal, want voetbal en snacken zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden.'

De snackbarketen viert dit jaar zijn 75ste verjaardag. Dennis de Borst, directeur Febo: 'Het werd hoog tijd voor een kledingcollectie speciaal voor onze fans. De items zijn sterk geïnspireerd op voetbal, want voetbal en snacken zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden.'

Behalve het tenue en de slippers, is er een 'multifunctioneel Grip-shirt® voor de pro-snacker'. Het shirt houdt snacks warm onderweg en heeft een praktische afveegzone voor je handen.
 

Verkrijgbaarheid


De Febo snackslippers zijn vandaag, vanaf openingstijd, verkrijgbaar bij alle Febo-vestigingen in Nederland. Om 17:00 uur  opent tevens de webshop, waar - in zeer beperkte oplage en zolang de voorraad strekt - alle items verkrijgbaar zijn. 

webshop, waar - in zeer beperkte oplage en zolang de voorraad strekt - alle items verkrijgbaar zijn. 

, waar - in zeer beperkte oplage en zolang de voorraad strekt - alle items verkrijgbaar zijn. 

Febo en Natwerk


Reclamebureau Natwerk werkt al drie jaar voor de snackbarketen. Het bureau introduceerde eerder de Febo Drijf In, PC Hooftstraat pop-up automatiek, speculaaskroket, rookworstkroket en Kamp Seedorf grillburgersaus.

speculaaskroket, rookworstkroket en Kamp Seedorf grillburgersaus.

en

Kamp Seedorf grillburgersaus.

.

Febo is niet de eerste fastfoodketen met een kledinglijn. Grote ketens KFC en McDonald's gingen het merk voor. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in