Bavaria brengt radler-ijsje nu al naar de supermarkt


Radler Ice Lemon 2.0% is vanaf nu verkrijgbaar in de supermarkt. Het ijsje – uitgedacht bij een interne pitch door twee medewerkers – werd afgelopen juni geïntroduceerd op een aantal festivals en evenementen onder het motto ‘ijs om mee te proosten’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press Photo
'Enorme vraag'
Bavaria zegt sinds de introductie ‘overweldigende reacties’ te hebben gekregen. Bavaria: ‘Er is enorme vraag ontstaan van consumenten en retailers. Vanaf nu is het product dan ook verkrijgbaar in de supermarkt.
Sixpack
Het ijs is verpakt in een doos van zes (‘sixpack-doos’ zegt de brouwer met een knipoog). De consumentenadviesprijs hiervan bedraagt 4,99 euro.
Bavaria overBavaria Radler Ice Lemon 2.0%
‘Het ijs bestaat voor 98,3 procent uit Radler-bier en bevat alcohol. Het product is zodoende alleen geschikt voor consumenten boven de 18 jaar. Eén Radler-ijsje bevat slechts 25 kilocalorieën.’
‘Het ijs bestaat voor 98,3 procent uit Radler-bier en bevat alcohol. Het product is zodoende alleen geschikt voor consumenten boven de 18 jaar. Eén Radler-ijsje bevat slechts 25 kilocalorieën.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid