Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlands digitaal bureau Shoq maakt Britse campagne voor Bertolli

De campagne is geïnspireerd op posters uit de jaren '50
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Italiaanse merk Bertolli (onderdeel van Unilever) vroeg digitaal bureau Shoq na een Europese aanbesteding een campagne te ontwikkelen. Het gaat om een digitale campagne in het Verenigd Koninkrijk voor de introductie van drie nieuwe smaken.

related partner content for mobile comes here

De nadruk ligt op 'inspirerend koken'. Een grote inspiratiebron voor de campagne waren Bertolli-posters uit de jaren '50. De campagne wordt ondersteund met online video’s via Facebook en Instagram.

Credits:
Opdrachtgever: Unilever
Bureau: Shoq
Creatie: David de Winter & Karin Heinen
Creative Director: Alex Kosman
Account/ Project: Ron Meester
Productie: Shoq
Producer: David Nelissen
Regisseur tv: Bjorn Johansson (Brikk)
Regisseur online: David de Winter
Music: Soundsrights

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in