Overslaan en naar de inhoud gaan

La Place lanceert loyaliteits app ‘La Place Extra’s’

'Geen spaarprogramma, maar verrassing bij elk bezoek'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij elke herhaalbezoek kunnen consumenten een diverse verassingen bij hun aankoop krijgen, waaronder een gratis kopje koffie, een gratis refill, korting op een maaltijd of een andere leuke verrassing zijn. ‘La Place Extra’s’ is geen spaarprogramma, aangezien gasten bij elk bezoek iets extra’s krijgen.

related partner content for mobile comes here

Om deze extra’s te krijgen dient men wel de app te downloaden. In de app zijn ook diverse kortingscoupons te vindne. La Place werkt ook met een ‘oudewetse’ kaart voor klanten die geen smartphone bezitten.  

Kim Kleine Staarman (Senior Manager Marketing & E-commerce van La Place):&;We willen onze gasten extra verwennen, hiermee onder andere bewust maken van goede, 100% natuurlijke voeding en stimuleren om vaker voor het 100% natuurlijke assortiment van La Place te kiezen. Door bij ieder bezoek iets extra’s te geven willen we onze gasten bedanken voor hun bezoek aan La Place. Wij willen onze gasten direct belonen, zonder hen te laten sparen. En dat doen we bij ieder bezoek&;.

De door Mobile Strategy ontwikkelde app is te downloaden. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in