Overslaan en naar de inhoud gaan

Kwetsend...?!

In tijden waarin het steeds moeilijker wordt om aandacht te krijgen, snap ik dat sommige merken het randje opzoeken in hun communicatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In tijden waarin het steeds moeilijker wordt om aandacht te krijgen, snap ik dat sommige merken het randje opzoeken in hun communicatie. Beroemd zijn merken als in het verleden en recenter . In dat illustere rijtje heeft zich nu een ander merk zich gemeld: . Sorry?!?

related partner content for mobile comes here

Liep over straat en kwam toen langs deze abri uiting. Stond stil en las deze tekst: "Hier sprong een actrice uit het raam". Moest nogmaals goed kijken om het zeker te weten wat ik net had gelezen. Heb hem toen maar met mijn mobieltje vastgelegd.

Kan iemand mij uitleggen waarom het Stadsarchief het nodig vindt om mensen zo aan te spreken? Is dit niet uitermate beledigend? Moest onderbewust gelijk denken aan het recent in Maastricht met de vriendin van Victor Reinier. Volgens mij zijn er vrij veel mensen die in hun omgeving helaas wel eens met zelfmoord te maken hebben gehad. Dan is zo'n uiting onnodig kwetsend. En wat wil de uiting mij als consument zeggen?

Enig voordeel voor Stadsarchief.... we hebben het nu er wel over. Maar tjsa. Wat vinden jullie molblog lezers van deze uiting?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in