Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN langer sponsor schaatsbond

De schaatsbond KNSB heeft KPN langer aan zich kunnen binnen als hoofdsponsor.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het contract loopt in de zomer van 2014 af, maar is vroegtijdig opengebroken en verlengd met twee jaar. De nieuwe verbintenis loopt door tot het voorjaar van 2016 en heeft een optie tot verlenging met twee jaar tot en met de Olympische Winterspelen in 2018 in Pyeongchang (Zuid-Korea).

related partner content for mobile comes here

Eelco Blok, ceo van KPN: 'Sinds drie jaar verbindt KPN schaatsend Nederland. Onze sponsoring van het schaatsen past goed bij ons maatschappelijke thema: "Het netwerk dat geeft om Nederland". KPN wordt na drie seizoenen herkend en erkend als organisatie die investeert en activeert in de volle breedte van de sport. Binnen onze eigen organisatie wordt de sponsoring breed gedragen.'

De nieuwe hoofdsponsorovereenkomst tussen KNSB en KPN wordt op een aantal punten anders ingevuld. KPN is en blijft hoofdsponsor van de KNSB, van het langebaanschaatsen, de ploegen van Team Nederland (Team Pursuit), het marathonschaatsen (baan en natuurijs) en vooralsnog tot en met de Spelen in Sotsji ook het shorttrack. KPN treedt terug als hoofdsponsor van het inline-skaten en blijft hier als subsponsor aan verbonden. Binnen de disciplines marathonschaatsen en shorttrack is ruimte gemaakt voor een gedeeld hoofdsponsorschap en mogelijk meerdere subsponsors.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in