Overslaan en naar de inhoud gaan

'Komende jaren geen extreme veranderingen tv-markt'

Medewerkers bij tv-zenders, mediabureaus en aanverwante organisaties verwachten de komende vijf jaar geen extreme veranderingen in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wel verwachten ze een toename in de penetratie van digitale televisie en in de verschillende commerciële uitingen op televisie, zoals splitsscreens en identspots. Dat blijkt uit een onderzoekje van Intomart GfK, uitgevoerd in opdracht van Stichting . De resultaten uit dit onderzoek werden dinsdag gepresenteerd op de SKO TV-Middag 2010 in Hotel Arena te Amsterdam.
Voorafgaand aan de SKO TV Middag werd een online onderzoek uitgevoerd onder genodigden. Via een vragenlijst zijn verschillende stellingen voorgelegd over thema’s van de SKO TV-Middag. In totaal
hebben 87 genodigden op de stellingen gereageerd.

related partner content for mobile comes here

Uit het onderzoek blijkt - niet verrassend - dat men verwacht dat de digitalisering de komende vijf jaar sterk door zal zetten. 87,4 Procent van de respondenten verwacht dat in 2015 de digitale ontvangst van televisie meer dan 80 procent zal zijn. Verder wordt verwacht dat televisie kijken via internet het uitgesteld kijken via televisie niet zal overnemen. 47,1 Procent denkt dat internet televisie nooit zal vervangen. Er is verdeeldheid over stellingen die gaan over briefings aan reclamebureaus, mediaplanners, online advertising en de werkmethode van SKO in de toekomst.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in