Kniesmeijer naar FHV BBDO


Mary Hoogerbrugge, in het managementteam van FHV BBDO verantwoordelijk voor Research & Development, licht toe: ‘We zijn blij dat we Tom bereid hebben gevonden een half jaar bij ons aan de slag te gaan. FHV heeft het afgelopen jaar in relatieve stilte gewerkt aan het veranderen van de cultuur, de organisatie en de bezetting.’
De focus is daarbij steeds meer komen te liggen op geïntegreerde communicatie, zegt Hoogerbrugge. ‘Het doel is een nog grotere bijdrage te leveren aan het business succes van onze opdrachtgevers. Strategie speelt een centrale rol in de positionering en aanpak van het bureau. Dat is altijd zo geweest, en dat zal in de toekomst alleen maar sterker worden.’
De afgelopen maanden is ook geïnvesteerd in de ontwikkeling van nieuwe strategische modellen, tools en werkwijzen om de verbreding van onze dienstverlening in te vullen. ‘We hebben Tom bereid gevonden om een bijdrage te leveren aan het verder implementeren en verankeren hiervan in het bureau. Daarnaast gaat hij meewerken op een aantal opdrachten die nu lopen.’
Kniesmeijer over deze verbintenis: ‘Aangezien mijn echte reisperiode pas 1 maart aanvangt, vonden FHV BBDO en ik precies de ruimte om tot deze samenwerking te komen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid