Overslaan en naar de inhoud gaan

Kniesmeijer naar FHV BBDO

Tom Kniesmeijer verbindt zich vanaf vandaag voor een half jaar aan FHV BBDO. Hij komt van PPGH JWT waar hij in de directie verantwoordelijk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mary Hoogerbrugge, in het managementteam van FHV BBDO verantwoordelijk voor Research & Development, licht toe: ‘We zijn blij dat we Tom bereid hebben gevonden een half jaar bij ons aan de slag te gaan. FHV heeft het afgelopen jaar in relatieve stilte gewerkt aan het veranderen van de cultuur, de organisatie en de bezetting.’
De focus is daarbij steeds meer komen te liggen op geïntegreerde communicatie, zegt Hoogerbrugge. ‘Het doel is een nog grotere bijdrage te leveren aan het business succes van onze opdrachtgevers. Strategie speelt een centrale rol in de positionering en aanpak van het bureau. Dat is altijd zo geweest, en dat zal in de toekomst alleen maar sterker worden.’

related partner content for mobile comes here

De afgelopen maanden is ook geïnvesteerd in de ontwikkeling van nieuwe strategische modellen, tools en werkwijzen om de verbreding van onze dienstverlening in te vullen. ‘We hebben Tom bereid gevonden om een bijdrage te leveren aan het verder implementeren en verankeren hiervan in het bureau. Daarnaast gaat hij meewerken op een aantal opdrachten die nu lopen.’
Kniesmeijer over deze verbintenis: ‘Aangezien mijn echte reisperiode pas 1 maart aanvangt, vonden FHV BBDO en ik precies de ruimte om tot deze samenwerking te komen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in