Overslaan en naar de inhoud gaan

Klaas Weima in bestuur SoDA

Klaas Weima, directeur van Energize, treedt toe tot het bestuur van het Europese SoDA netwerk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Samen met Wesley ter Haar (MediaMonks), Patrick Gardner (Perfect Fools) en Olivier Marchand (Soleil Noir) zal Weima helpen om SoDA verder op de kaart te zetten in Europa. Onder andere gaat hij actieve rol spelen bij het selecteren van nieuwe leden, onder meer door het samenstellen van een longlist van de meest innovatieve en creatieve digitale bureaus van Europa.

related partner content for mobile comes here

Weima: ‘Het is een eer om gevraagd te worden voor een bestuursfunctie bij SoDA, een toonaangevende organisatie die kruisbestuiving van technologie, innovatie, marketing en creativiteit stimuleert. Ook voor Energize is dit een fijn compliment. Ons werk wordt internationaal erkend en we krijgen de kans om onze kennis en ervaringen op mondiaal niveau uit te wisselen.’

SoDA (Society of Digtial Agencies) is een internationaal netwerk van digital marketing innovators. In totaal vertegenwoordigt het 80 bureaus, met meer dan 200 kantoren in 26 landen verspreid over zes continenten.

Bijschrift:  Klaas Weima en Chris Buettner (Executive Director van SoDA) tijdens de SoDA Global Member Meeting in Barcelona.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in