Overslaan en naar de inhoud gaan

Haarlem krijgt gratis voorpaginanieuws Telegraaf

De Telegraaf voorziet Haarlem twee weken lang gratis van het laatste voorpaginanieuws op straat en het NS station.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om meer dan honderd buitenreclameobjecten (abri’s & mupi’s). Dagelijks wordt daarin de voorpagina van De Telegraaf opgehangen. 

related partner content for mobile comes here

UM bedacht het mediaconcept en werkte het verder uit in samenwerking met De Telegraaf. JCDecaux en Exterion Media en drukkerij Muller zetten dagelijks speciale nachtploegen in voor deze campagne. Rik Ruts, Managing Director bij UM: ‘Door twee weken lang dagelijke de voorpagina in buitenreclame objecten te plaatsen, wil De Telegraaf mensen overtuigen om kennis te maken met de krant. Het concept is sterk in zijn eenvoud, maar bleek een flinke logistieke uitdaging.’

Marketingcommunicatiemanager Twan Roovers van De Telegraaf spreekt van een ‘interessante testcase’. ‘Wij hadden de nadrukkelijke wens dat de posters tegelijk met de bezorging van de fysieke krant worden opgehangen. Een uitdaging, aangezien dagelijks binnen enkele uren zo’n honderd posters moeten worden ophangen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in