Overslaan en naar de inhoud gaan

Vierde editie van de NRC Charity Awards trekt ruim 200 goede doelen

Ruim 200 goede doelen hebben zich ingeschreven voor de vierde editie van de NRC Charity Awards.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alle deelnemende uitingen zijn vanaf vandaag te zien op . Het is nu de beurt aan het publiek en de vakjury om de winnaars aan te wijzen. Dit jaar stond deelname wederom open voor alle goede doelen die staan ingeschreven bij Kennisbank Filantropie.

De vierde editie van de NRC Charity Awards bestaat dit jaar uit acht prijzen in vier categorieën, te weten Dierenwelzijn, Hulpverlening, Natuur & Milieu en Maatschappij & Welzijn. In elke categorie wordt een vakjury- én een publieksprijs uitgereikt. Zowel de vakjury- als de publieksprijs bestaat uit een spread (2/1 full colour) in NRC Handelsblad of nrc.next. Beide prijzen vertegenwoordigen een waarde van maximaal € 75.000,-.

De publieksprijs wordt uitgereikt aan het goede doel dat volgens het publiek de meest indrukwekkende advertentie ingestuurd heeft. Iedereen die via de site nrccharityawards.nl een stem uitbrengt, maakt daarnaast kans op een van de drie digitale abonnementen van 6 maanden op NRC Handelsblad of nrc.next. Stemmen kan tot en met maandag 15 september 2014, ook via de mobiele website.

De vakjuryprijs wordt na twee ronden toegekend. In de eerste ronde selecteren Peter Vandermeersch (hoofdredacteur NRC Handelsblad) en Marc van Gurp () per categorie 6 inzendingen die worden gepubliceerd in doordeweekse edities van NRC Handelsblad, van eind juli tot en met eind augustus 2013. Daarmee worden per dag een half miljoen betrokken lezers van NRC Handelsblad bereikt. De vakjury beoordeelt in de tweede ronde de advertenties op vormgeving, het gebruik van beeld, de kracht van de boodschap en de impact.

related partner content for mobile comes here

De eerste jurering heeft inmiddels plaatsgevonden. ‘’Dit jaar zijn de vakjuryprijzen te verdelen in 4 categorieën”, aldus Peter Vandermeersch. “Per categorie konden we 6 inzendingen selecteren, maar de keuze uit meer dan tweehonderd inzendingen was enorm lastig. De inzendingen zijn ook dit jaar weer van hoge kwaliteit.”

De winnaars van zowel de vakjuryprijs als de publieksprijs worden 24 september 2014 bekend gemaakt. Zij mogen dan hun NRC Charity Award in ontvangst nemen en ontvangen daarbij advertentieruimte in NRC Handelsblad of nrc.next ter waarde van maximaal € 75.000,-.

door Antoni van Leeuwenhoek en Wakker Dier.




 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in