Overslaan en naar de inhoud gaan

Mr Peacock leert Nederland manieren voor nieuw bubbelsmerk

Witte aristocratische pauw introduceert witte wijn, Rosé, Prosecco, Limonsecco, Red Ritz en Spritz van het merk Black & Bianco.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na Gert-Jan Dröge en Jort Kelder is er nu nog iemand die het lompe Nederlandse volk vertelt hoe het heurt: de hagelwitte pauw Lawrence-Fitzpatrick Darmundy Bullsworth Peacock, kortweg Mr Peacock. Dit geanimeerde personage (dat een flatulente tapir als huisdier heeft), kijkt in een aantal online filmpjes neerbuigend naar ons ongelikte gedrag en niet zo heel erg gesoigneerde manier van kleden, om daar vervolgens een lesje over te geven. En daar hoort natuurlijk een glaasje Black & Bianco bij.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe drankmerk is eigendom van Henk de Jong, ook eigenaar van . De waarden die Black & Bianco wil vertegenwoordigen zijn Toegankelijke kwaliteit, Style en glamour, Goede smaak en Trendy.

In 2019 wil Black & Bianco Drinks een bekend Europees merk zijn met een hechte groep vaste gebruikers. &;We stellen onszelf ten doel om in 2019 op het punt te staan de wereld te veroveren.&;

Mr Peacock heeft een eigen , een en een .

Who&;s Mr Peacock?

 

;s Mr Peacock?

 

Mr Peacock&;s Dancing lesson

;s Dancing lesson

Mr Peacock&;s First impressions

;s First impressions

Mr Peacock&;s Dresscode

;s Dresscode

Mr Peacock&;s Sunbathing

;s Sunbathing

Credits
Creatie: Havas Worldwide
Verantwoordelijke bij klant: Juliëtte de la Rie
Animaties: Nmtrix
Website: Burst

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in