Overslaan en naar de inhoud gaan

Een speelveld van kunst en fotografie

Van 12 juni tot en met 13 juli kon men in een oud bankgebouw in de Spuistraat in Amsterdam in een tentoonstelling ‘ruimte en kunst door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De camera was van Olympus. De was een ‘pop-up’-tentoonstelling met een aantal interactieve installaties.

related partner content for mobile comes here

Mensen konden interacteren met kunstwerken en aan de slag gaan met de camera&;s. ‘Duik in de wereld van de kunst en fotografie, waar werkelijkheden verdwijnen als sneeuw voor de zon en nieuwe inzichten uit onverwachte hoeken opduiken.’

Het idee om een ​​product te koppelen met een hands-on-ervaring is een geweldige manier om consumenten een merk te laten ervaren. Dit huwelijk van kunst en fotografie is een logische en was voor mij een geweldige ervaring. Om zo de creativiteit in een artistieke en speelse omgeving te stimuleren, geeft de bezoekers wat ze willen, én brengt hen in aanraking met het merk Olympus.

De markt van de consumentenelektronica is een zwaar concurrerend. Merkentrouw wordt vaak gebouwd op persoonlijke ervaring, of die van vrienden of familie, maar ook op merkbeleving.

Voor mij is Olympus altijd al slim geweest in hun associatie met artistieke en speelse fotografie. De tijd zal leren of hun autoriteit op dit gebied zal groeien, maar een ding is zeker, ik sta volgens jaar in de rij als het evenement zal  terugkeren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in