Overslaan en naar de inhoud gaan

Marktplaats organiseert autoverkoopvariant op de flashmob: de #Swopmob

Met het filmpje wil Marktplaats laten zien dat je je auto wel héél snel kunt verkopen via Marktplaats.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de campagne &;snel je auto verkopen doe je bij Marktplaats&; was Marktplaats auto&;s op zoek naar creatieve ideeën. Marktplaats wilde het anders aanpakken, daarom werd er samen met Brandfighters een concept opdracht uitgezet. Er werd niet gewerkt met één creatief team, maar tien conceptcreatieven gingen enthousiast aan de slag met de opdracht. Marktplaats: &;Binnen twee weken werden we overladen met diverse out of the box ideeën.&;

related partner content for mobile comes here

Dinsdag lanceerde Markplaats &;&;: het winnende concept van Marco Stevens en Elwin Kennis. Het idee &;Swopmob&; is geïnspireerd op het succes van flashmobs, prank- of verrassingsvideo&;s. Dit keer moet het verrassingseffect gecreëerd worden door auto&;s. Op een originele manier hebben de jongens het thema &;snel je auto verkopen&; verbeeld doordat auto&;s een parkeerterrein opscheuren, bestuurders snel van auto&;s wisselen en weer wegrijden.

Marktplaats:

&;Een bizar, en razendsnel tafereel voor het "slachtoffer". Zo snel kan het gaan!&;

Het videoproductiebureau In Case of Fire heeft de video geproduceerd, Colin Huijser regisseerde de film. 

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits:
Opdrachtgever: Marktplaats Auto&;s
Verantwoordelijk Marktplaats: Sanne Godron, Jasper Teijsse
Bureau: Brandfighters
Creatie: Marco Stevens, Elwin Kennis
Productie: In Case Of Fire
Regisseur: Colin Huijser
Executive Producer: Paul Brand
Producer: Gideon Rijnders
D.O.P: Joris Bulstra
Editor: Timo Vonk
Faciliteiten: United-Unicam
Stuntteam: Action pact

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in