Overslaan en naar de inhoud gaan

Creative director Fabrique stapt over naar Dawn

Ronnie Besseling wordt digital design director bij Dawn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij begint 1 september en wordt verantwoordelijk voor het aansturen van het digitaal talent binnen Dawn. Daarnaast zal hij het denken vanuit digital design vroegtijdig in het proces brengen bij klanten.

related partner content for mobile comes here

Met zijn komst moeten de ambities van Dawn op het gebied van merkontwikkeling, design en digitale platforms verder ingevuld worden.

Ronnie Besseling (37) werkte zes jaar bij Fabrique, waarvan de laatste vier jaar als creative director. Met zijn team was hij verantwoordelijk voor platforms voor klanten als het Rijksmuseum, Albert Heijn, Artis, Arco en Victor & Rolf en won verschillende Red Dot awards.

Over zijn overstap naar Dawn zegt hij: &;Dawn is zich snel en breed aan het ontwikkelen en daar wil ik de medevormgever van zijn. Talenten uit alle hoeken werken samen en dat zorgt voor een spannende cultuur.&;

Dawn trok dit voorjaar aan om het bureau te leiden samen met oprichters en eigenaren David Snellenberg en Greo Belgers.

Een interview met David Snellenberg verschijnt in Adformatie van 22 augustus.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in