Kerstrapportwinnaar Posterscope: ‘Al het goede online gebeurt offline’
De nummer-1 positie in het Kerstrapport. Waar heb je die aan te danken, denk je?
We hebben ruim 3 jaar gelden een duidelijk propositie en een visie uitgezet en daar hebben we ons strikt aan gehouden. Samenwerking met alle stakeholders staat daarbij centraal. Of dat nu adverteerders, mediabureaus, reclamebureaus of exploitanten zijn. Zonder hulp van onze partners kunnen we ons verhaal niet rondbreien. Met alle partijen zoeken we altijd samen naar de beste mogelijkheden om een bepaalde behoefte van de klant te tackelen. Daarbij kijken we heel sterk naar innovaties en trends in de markt en zoeken we ook onontgonnen gebieden om ze goed mogelijk in de behoefte te voorzien.
Ofwel: pioneering out-of-home (OOH). Dat kan de integratie van fieldmarketing/activatie binnen de totale middelenmix zijn, de online wereld naar buiten halen en vice versa, of zelfs met gemeenten samenwerkingen aangaan op het vlak van gebiedsontwikkeling. Alles wat zich buiten jouw voordeur bevindt, is feitelijk ons werkgebied. Ik denk dat dat zeer gewaardeerd wordt. Heel proactief zijn en niet gelijk een uurtje factuurtje. Denken in kansen en daar ook in investeren. Maar het belangrijkste is de passie en commitment van ons team. Daardoor zijn we in staat om met een klein team bergen te verzetten.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid