Overslaan en naar de inhoud gaan

International Film Festival Rotterdam (IFFR) verwelkomt drie partners

IFFR gaat in zee met Warsteiner, KPN en Infostrada Creative Technology
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

International Film Festival Rotterdam (IFFR) heeft een meerjarig partnerschap gesloten met Warsteiner. Naast sponsoring bestaat de samenwerking met het premium biermerk uit het optuigen van uiteenlopende activaties en het faciliteren van de horeca op IFFR. Warsteiner zal voor IFFR, dat volgend jaar plaatsheeft van 21 januari tot en met 1 februari, een gelimiteerde editie bierflesjes ontwikkelen met een speciaal voor het event gemaakt ontwerp.

related partner content for mobile comes here

KPN
Daarnaast verwelkomt IFFR KPN als nieuwe partner. KPN zal de wereldpremière van de film THE SKY ABOVE US van regisseur Marinus Groothof op Interactieve TV presenteren, tegelijk met de vertoning op het festival en meer dan 36 bioscoopvertoningen in Europa tijdens IFFR Live.

Infostrada Creative Technology
Ook heeft IFFR een meerjarige overeenkomst afgesloten met Infostrada Creative Technology voor het uitbrengen van festivalfilms via aangesloten wereldwijde VoD-platforms, waaronder iTunes, YouTube, Vimeo, Google Play en PlayStation Network. Naast een digitale release krijgen de films ondersteuning op het gebied van marketing via de online kanalen van IFFR. Via ‘Tiger Release’ kan de onafhankelijke filmindustrie de komende jaren direct samenwerken met IFFR en Infostrada voor het uitbouwen van een flexibel distributiemodel en het vinden van een breder publiek. De eerste films die in aanmerking komen voor ‘Tiger Release’ zijn de films in de officiële selectie van de aankomende editie van International Film Festival Rotterdam van 21 januari t/m 1 februari 2015.

 

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in