Overslaan en naar de inhoud gaan

JongeHonden gaat vaker Mappenavonden organiseren

Naast het voorjaar, kent nu ook het najaar een avond vol met bier, pizza, creatieve ideeën en gevestigde reclamebureaus,
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tekst:

related partner content for mobile comes here

Jong creatief talent kreeg begin deze maand de kans om hun mappen te laten zien aan creatief directeuren van grote en kleine bureaus. JongeHonden die op zoek zijn naar een stage of baan, konden daarnaast proberen om in gesprekken van vijftien minuten hun ideeën aan reclameveteranen te verkopen.

Bureaus die meededen, waren onder andere BSUR, Wieden & Kennedy, ConspiracySinc, Khanna\Reidinga en Ogilvy & Mather.


&;Het is dankbaar werk, aangezien een Mappenavond jonge honden direct waardevolle feedback oplevert&;, vertelt Munise Can, bestuur JongeHonden. &;Je merkt dat ze het soms spannend vinden om aan tafel te gaan en hun werk te laten zien. Hier houden creatieven uiteraard rekening mee, maar het blijft spannend. Er kwam elk jaar steeds meer animo vanuit bureauzijde, die dit moment gebruiken om naast jong talent te helpen, toekomstige werknemers te scouten.&;


Dit JongeHonden-seizoen zal de Mappenavond daarom twee keer worden georganiseerd, gezien het enthousiasme van zowel bureaus als aanstormend talent. De volgende editie is in het voorjaar.

Bureaus krijgen een persoonlijke uitnodiging van de Stichting JongeHonden. Wil je op de volgende Mappenavond aanwezig zijn? Stuur dan een bericht naar info@jongehonden.nl.

Ben je zelf een jonge hond en wil je meedoen met de Mappenavond? Blijf dan de  in de gaten houden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in