Overslaan en naar de inhoud gaan

John Doe met From The Supermarket

John Doe lanceert het eigen merk From The Supermarket met de drie submerken Water From The Supermarket, Juice From The Supermarket en Milk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens bedenker John Doe is From the Supermarket ‘recht voor zijn raap’. Het reclamebureau claimt dat in tegenstelling tot zijn concurrenten, ‘die zich in allerlei bochten moeten wringen om hun aanwezigheid in de supermarkt te verantwoorden’, haar producten ‘trots dat zij in de supermarkt staan en eruit komen’.

related partner content for mobile comes here

John Doe verzorgt ook de communicatie. Het merk heeft een eigen icoon: de Jodoshimaro. Dit is een Manga-figuurtje dat op elke verpakking terugkomt. Het figuurtje staat centraal in de hele campagne. Vanaf 1 oktober zijn er commercials te zien op MTV. Daarbij zullen in de grote steden wildplakposters de commercials ondersteunen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in