Gay-marketingbureau van start
Gay-marketingbureau Pink Velvet is begonnen. Onderzoek van het bureau wijst uit dat bedrijven wel willen, maar niet weten hoe zij hun…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Pink Velvet is ontstaan nadat collega Marvin Burchartz een onderzoek uitvoerde onder 85 organisaties. Hij wilde weten wat hun mening is over gay-marketing. Burchartz: ‘De bedrijven zijn enthousiast, maar weten niet hoe zij deze specifieke groep moeten benaderen en bereiken.’ Kim Klaver (partner in het bureau): ‘Wij weten dat wel. Daarom geven wij advies en ontwikkelen wij speciale mediacampagnes.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Pink Velvet doet ook aan pretesten van reclamecampagnes en geeft trainingen en workshops over gay-marketing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid