Overslaan en naar de inhoud gaan

Gay-marketingbureau van start

Gay-marketingbureau Pink Velvet is begonnen. Onderzoek van het bureau wijst uit dat bedrijven wel willen, maar niet weten hoe zij hun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pink Velvet is ontstaan nadat collega Marvin Burchartz een onderzoek uitvoerde onder 85 organisaties. Hij wilde weten wat hun mening is over gay-marketing. Burchartz: ‘De bedrijven zijn enthousiast, maar weten niet hoe zij deze specifieke groep moeten benaderen en bereiken.’ Kim Klaver (partner in het bureau): ‘Wij weten dat wel. Daarom geven wij advies en ontwikkelen wij speciale mediacampagnes.’

related partner content for mobile comes here

Velvet doet ook aan pretesten van reclamecampagnes en geeft trainingen en workshops over gay-marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in