Overslaan en naar de inhoud gaan

Jochem Wijnands op Marketingtechnology2016: Technologie dicteert, marketing reageert

Een insiders look vanuit Silicon Valley.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Jochem Wijnands is mede-oprichter en CEO van TRVL.com, een peer-to-peer bookingplatform voor reizen. Op grond van de tips van anderen kun je reis plannen, van vlucht tot hotel, van auto tot activiteiten ter plekke. Tipgevers ontvangen hiervoor commissie.

related partner content for mobile comes here

Hij is ook de oprichter van Prss (2012), het eerste softwareplatform speciaal voor het publiceren op mobiele apparaten zoals iPhone en iPad.

In 2014 werd Prss overgenomen door Apple. Wijnands heeft vervolgens anderhalf  jaar bij Apple gewerkt, en is sinds september 2015 CEO van TRVL Media.

Het onderwerp van de keynote van Jochem Wijnands:

Technologie dicteert, marketing reageert. Een insiders look, vanuit Silicon Valley.

Marketingtechnology 2016 is het grootste, jaarlijkse event bomvol tools en technieken voor de  toekomstgerichte marketeer

Andere sprekers op MarketingTechnology2016:  Adam Kelleher (Adam Kelleher, principal datascientist Buzzfeed), Bart Kuppens (vice president marketing Unilever), Freek Bijl (Valtech), Thijs van der Toom (TechportChina), Gerhard van der Bijl (manager marketingtechnology Wehkamp.nl) en Marc Huijbregts (manager Accenture Digital).

Meer weten over di? Bekijk het programma en !

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in