No Kidding doet Mannequin Challenge tegen kindermishandeling


Het is deze week de Week tegen Kindermishandeling. Daarom bedacht Goud Uberconnected voor Stichting No Kidding Stop kindermishandeling! een campagne gebaseerd op de Mannequin Challenge. Hierbij staan de personen in de video stil, terwijl de camera door de omgeving beweegt. In de film van No Kidding wordt opgeroepen daadwerkelijke in actie te komen tegen kindermishandeling in plaats van alleen stil te staan.
Mannequin Challenge NO KIDDING
Credits
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBureau: Goud Uberconnected
Creatie: Daan van Hulten, Jasper Hulleman, Roos van Dam
Productie: Maaike Peters
Video: Jordy van Loo
Grime: Liselotte Joore
Community management: Goud Uberconnected
Klant: No Kidding Stop kindermishandeling!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid