Overslaan en naar de inhoud gaan

Quote heeft nieuwe hoofdredacteur

Sander Schimmelpenninck volgt Mirjam van den Broeke op.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Op Quotenet wordt Schimmelpenninck . Hij was advocaat, daarna ondernemer (onder meer in vastgoed) en schreef ondertussen parttime voor Quote. Dat deed hij blijkbaar zo goed, dat hij nu het hoofdredacteurschap mag overnemen.

related partner content for mobile comes here

Van den Broeke is toe aan een nieuwe stap. Ze blijft bij uitgever Hearst Netherlands werken en gaat daar &;allerlei nieuwe initiatieven opzetten&;. Van den Broeke was sinds november 2011 hoofdredacteur van Quote.

Video en podcasts
Onder Schimmelpenninck moet Quote weer &;leidend worden&; in de combinatie van onderzoeksjournalistiek en goede, meeslepende verhalen over elites, wereldjes en succes. Daarnaast moet de redactie van Quote &;creatiever worden&; met online content en gaan verbreden met bijvoorbeeld video en podcasts. Toch gelooft Schimmelpenninck heilig in zijn blad: ‘Eén keer per maand een glanzende Quote is een verademing in een wereld vol beeldschermen.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in