Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeroen Smit verlaat FEM/Deweek

Hoofdredacteur Jeroen Smit van het zakenweekblad FEM/DeWeek heeft besloten om in september, na ruim vier jaar, afscheid te nemen. Reden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Smits was bij FEM/DeWeek betrokken vanaf de start in 1998. Het blad wordt uitgegeven door Elsevier Bedrijfsinformatie. Smit: 'Na ruim vier prachtige jaren heb ik besloten te stoppen als hoofdredacteur van FEM/DeWeek. De reden is simpel: ik ga trouwen én een lange reis maken. Deze vurige privé-wens is niet te combineren met de ambitieuze plannen die redactie en directie het komende jaar willen gaan realiseren. Gecombineerd met mijn overtuiging dat een hoofdredacteur zijn leidende en inspirerende rol eigenlijk niet langer dan zes jaar goed kan vervullen, is het voor mij logisch om nu afscheid te nemen.' EBI-directeur Lex Rozenbroek: 'Ik vind het erg jammer dat Jeroen Smit FEM/DeWeek na vier succesvolle jaren verlaat. Maar ik heb ook respect voor zijn keuze. De redactie van FEM/DeWeek staat stevig overeind en we hebben goede en concrete plannen ontwikkeld om de komende jaren opnieuw fors te groeien.'

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in