D’Arcy lanceert marketing services netwerk
D'Arcy lanceert haar direct marketing en sales promotion-tak IMP als Arc, als onderdeel van de creatie van een wereldwijd marketing…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De rebranding van het below-the-line bureau betekent dat bureaus als Clarion Marketing & Communications, Chain Reaction, Cognetics, IMP Teasing, Azzura IMP, Grupo K, Netwhere en Blue Marble voortaan ook onder het netwerk vallen. In deze combinatie gaat het Arc Network diensten als direct marketing, sales promotion, interactive marketing en CRM aanbieden. Klanten zijn onder meer Fiat en General Motors. Arc wordt ‘het hart van D’Arcy’ genoemd. Door alle marketing services bedrijven onder één merknaam te combineren, ontstaat er een van de wereldwijde toppers op dit gebied, zegt D'Arcy Worldwide-baas John Farrell tegen Brandrepublic.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid