Overslaan en naar de inhoud gaan

JCDecaux introduceert digitaal Mupi-netwerk Métropole

Het netwerk komt middenin het centrum van Amsterdam en Rotterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om twintigdigitale Mupi’s met 84 inch schermen met &;uitzonderlijke beeldkwaliteit&;. JCDecaux plaatst in de hoofdstad 15 digitale Mupi’s.

related partner content for mobile comes here

Zo komen er onder meer 3 op het Damrak, 1 bij Centraal Station, 1 op het Leidseplein, 1 in de P.C. Hooftstraat en 1 in de Beethovenstraat. 

In Rotterdam komen de digitale Mupi’s op het Binnenwegplein, in de Van Oldenbarneveltstraat en op het Beursplein, rond de Koopgoot. 

 Bart de Vries, commercieel directeur JCDecaux Nederland: &;Ik ben ervan overtuigd dat ons klassieke medium buitenreclame met digitaal een push krijgt.

Door structureel beweging toe te voegen aan het medium bieden we met objecten in het Museumkwartier en op het Damrak in Amsterdam en rond de Rotterdamse Koopgoot nóg meer attentiewaarde middenin winkelgebieden, op drukke pleinen en rond toeristische hotspots.&;

De primeur op dit digitale Mupi-netwerk van JCDecaux is voor Heineken,  KPN, McDonald’s, Star Wars en de gemeenten Amsterdam en Rotterdam.

De eerste objecten zijn maandagnacht bij het Centraal Station en op het Damrak in Amsterdam geplaatst. Deze week installeert JCDecaux elke nacht enkele Mupi’s.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in