Overslaan en naar de inhoud gaan

ING: 'een droomleven is voor iedereen haalbaar'

Digitale campagne laat mensen zien die hun dromen waarmaken
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de nieuwe online videocampagne laat de ING bank allerlei mensen zien die hun dromen waarmaken. De bank wil mensen inspireren om niet te blijven dagdromen, maar hun hartenwens in vervulling te brengen.

related partner content for mobile comes here

Online

Boomerang Create maakte de campagne die te zien is op , en de . ING wil mensen inspireren niet langer te blijven dagdromen, maar hun dromen na te jagen.

Droomleven

Volgens de bank is ‘een droomleven voor iedereen haalbaar. Je moet er alleen wel voor gaan.’ De bank zegt hierbij te willen helpen met inspiratie en concrete handvatten. 

De campagnefilm is de eerste in een reeks. In volgende video’s zie je een aantal losse portretten van mensen uit de campagnefilm die hun hart volgen. Je ziet waar ze tegenaanlopen en hoe ze volharden in het realiseren van hun droom.

Credits:

Concept: Hugo van der Kun, Marco van Houwelingen, Eldin Fetahovic, Martijn Konings.
Account: Michael van Os
Project management: Sophie Voerman
Regisseur: Frits Taberima
D.O.P. Eldin Fetahovic
Executive Producer: Fikret Fetahovic
Producer: Kim Trap
Junior Producers: Nurcan Tuzkapan, Thom Specht
Grip: Bjorn Schumacher
Gaffer: Kirtan Hummelen
Best Boy; Paul van Veghel
Camera-assistent: Bart Hol
Visagie: Chloe Pessy
Styling: Ida Doodeman, Charlie van der Ligt
Sound: Soundsright

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in