Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking AH en AD: 'Bakkie Today'

Contentmarketing nieuwe stijl: een supermarkt en een krant leggen een stelling van de dag voor.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

&;Naaktfoto&;s op je mobiel zetten is iets wat erbij hoort&;, dat is de allereerste stelling die de Youtube-serie &;Bakkie Today&; (zie onderaan dit bericht) voorlegt. Niet toevallig wordt de stelling voorgelegd in een winkel van Albert Heijn, want Bakkie Today is een samenwerking tussen nieuwsmerk AD en de Zaanse supermarkt. Bezoekers van Albert Heijn gaan vervolgens met elkaar in gesprek over de stelling.

related partner content for mobile comes here

Appie, Bakkie
Het initiatief volgt kort op , het online televisiekanaal van Albert Heijn.

Gewone mensen
De hoofdredacteur van het AD, Hans Nijenhuis, zegt: &;Bakkie Today past in onze missie om gewone mensen een stem te geven. En het past ook goed bij het AD, omdat we meer verhalen in video willen vertellen.&;

Redactie: AD, locatie: AH
De werkverdeling is volgens Nijenhuis strikt. De redactie van AD bedenkt de stellingen, selecteert de mensen, stelt de vragen en maakt de montage. Albert Heijn stelt de locaties ter beschikking en zorgt voor de koffie. De filmpjes zijn wel duidelijk duo-branded, getuige de vertoonde logo&;s aan het einde van het filmpje.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in