Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de genomineerden voor Marketeer of the Year 2017

De jury koos uit alle inzendingen de drie volgende marketeers:
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In alfabetische volgorde:

related partner content for mobile comes here

Jeroen Hubert, Ikea

Hubert heeft bij Ikea laten zien dat marketing niet alleen gaat over het inzetten van mix-elementen, maar dat marketing ook zorgt voor organisatorische aanpassingen - aanpassingen die hebben geleid tot veel meer ‘ownership’, effectiviteit en resultaat. Dat hij in zo’n korte tijd zulke mooie resultaten heeft kunnen laten zien is spectaculair en erg knap.

Thecla Schaeffer, G-Star

De manier waarop deze topmarketeer een business-to-business bedrijf heeft omgebogen naar een business-to-consumer bedrijf, in een sterk concurrerende markt, is indrukwekkend. Het enorme succes met Pharrel: 2016 was háár jaar bij G-Star met geweldige, internationale successen, waaraan heel hard is gewerkt.

Pieter Zwart, Coolblue

Bij Coolblue zit het klantdenken in de genen. De wijze waarop Pieter Zwart al jaren zijn Coolblue op topniveau houdt, de klantbelofte niet alleen waarmaakt maar telkens weet te overtrefen, is ongekend. Alles draait om de glimlach van de klant en dat is de kern van marketing. Een voorbeeld voor Nederlandse marketeers.

De jury keek bij de beoordeling van de genomineerden naar 4 criteria:
- De marketeer zet op vernieuwende en succesvolle wijze oude én nieuwe marketinginstrumenten in
- Heeft succes in de markt met deze innovatieve aanpak.
- Is een marketeer waar we wat van kunnen leren
- Is een goede ambassadeur voor het marketingvak

De jury bestaat uit de winnaars van voorgaande edities van Marketeer of the Year, en vertegenwoordigers van de organisatoren van de Dutch Marketing Awards.

30 maart aanstaande, tijdens de Dutch Marketing Awards, presenteren de drie genomineerden hun case, en wordt de uiteindelijke winnaar bekend gemaakt.

Die avond worden ook prijzen uitgereikt aan de Marketing Start-up of the Year, Scale-up of the Year, Marketing Company of the Year, Internal Branding Company of the Year en Marketingtalent of the Year. .

De top van marketing Nederland is bij dit event aanwezig. Er zijn

Early birds betalen 159 euro voor een kaartje euro, early bird-abonnees op Tijdschriftt voor Marketing, Adformatie en Communicatie betalen 119 euro, net als NIMA, PEC en/of MAN-leden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in