HP/De Tijd: dapper of maf?


HP/De Tijd heeft nog niet zo heel lang een digitale nieuwsbrief (is het een jaar, anderhalf jaar?).
Maar je kan het niet echt een nieuwsbrief noemen, meer een wekelijkse promo voor het nieuwe nummer.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVandaag verscheen de laatste nieuwsbrief in deze vorm. Een uurtje of twee voordat de nieuwsbrief mijn mailbox binnenkwam, kreeg ik als nieuwsbriefabonnee een mail van Henk Steenhuis, hoofdredacteur van HP/De Tijd:
6 december 2006
Geachte heer/mevrouw ,
Vandaag zult u de laatste digitale nieuwsbrief van HP/De Tijd ontvangen in de vorm zoals u gewend bent. Wij zijn van mening dat de nieuwsbrief op dit moment niet de functie vervult die een dergelijke informatiemiddel zou moeten vervullen.
Wij hopen u in 2007 te kunnen verrassen met een vernieuwde digitale nieuwsbrief die staat waarvoor HP/De Tijd staat: "Altijd anders dan je denkt"
Met vriendelijke groet,
Henk Steenhuis
Hoofdredacteur HP/De Tijd
Dapper om er zo de aandacht op te vestigen? Of een beetje maf?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid