Overslaan en naar de inhoud gaan

HP/De Tijd: dapper of maf?

HP/De Tijd heeft nog niet zo heel lang een digitale nieuwsbrief (is het een jaar, anderhalf jaar?).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft nog niet zo heel lang een digitale nieuwsbrief (is het een jaar, anderhalf jaar?).

related partner content for mobile comes here

Maar je kan het niet echt een nieuwsbrief noemen, meer een wekelijkse promo voor het nieuwe nummer.

Vandaag verscheen de laatste nieuwsbrief in deze vorm. Een uurtje of twee voordat de nieuwsbrief mijn mailbox binnenkwam, kreeg ik als nieuwsbriefabonnee een mail van Henk Steenhuis, hoofdredacteur van HP/De Tijd:

6 december 2006

Geachte heer/mevrouw ,
Vandaag zult u de laatste digitale nieuwsbrief van HP/De Tijd ontvangen in de vorm zoals u gewend bent. Wij zijn van mening dat de nieuwsbrief op dit moment niet de functie vervult die een dergelijke informatiemiddel zou moeten vervullen.

Wij hopen u in 2007 te kunnen verrassen met een vernieuwde digitale nieuwsbrief die staat waarvoor HP/De Tijd staat: "Altijd anders dan je denkt"

Met vriendelijke groet,
Henk Steenhuis
Hoofdredacteur HP/De Tijd

Dapper om er zo de aandacht op te vestigen? Of een beetje maf?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in