Holland Casino verfrist merk


De nieuwe merkidentiteit is onderdeel van de ‘revitalisering van Holland Casino’.
Waarom moest het merk opgefrist? Het verwachtingspatroon van gasten in de kansspel- en uitgaanswereld is de afgelopen jaren snel en sterk veranderd, aldus Holland Casino.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEn omdat bezoekersaantallen teruglopen, is het voor Holland Casino belangrijk om aantrekkelijk te blijven. Vanaf 1 april ondergaan dus de huisstijl, website en instore communicatie een restyling.
De nieuwe merkidentiteit komt ook terug in de nieuwe campagne, die in de tweede week van april van start gaat.
Het via Google onvindbare bureau Sinot Design Associates hielp mee aan conceptontwikkeling en uitvoering.
Maar het blijft niet bij de buitenkant. ‘De nieuwe merkidentiteit is meer dan een cosmetische operatie. We gaan onze casino’s moderniseren en we introduceren nieuwe spelvormen en food & beverage concepten. Ook de gastbeleving komt veel centraler te staan,’ aldus Jan Paul van Heemskerck, directeur marketing van Holland Casino. ‘Met de recente restyling van het casino in Rotterdam en de introductie van een dress code hebben we de eerste stappen overigens al gezet.’
Op www.hollandcasino.nl kun je een impressie zien van de nieuwe merkidentiteit:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid