Overslaan en naar de inhoud gaan

Holland Casino verfrist merk

Het is lente en dan geef je je merk een opfrisbeurt. Vandaag lanceert ook Holland Casino een nieuwe merkidentiteit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe merkidentiteit is onderdeel van de ‘revitalisering van Holland Casino’.

related partner content for mobile comes here

Waarom moest het merk opgefrist? Het verwachtingspatroon van gasten in de kansspel- en uitgaanswereld is de afgelopen jaren snel en sterk veranderd, aldus Holland Casino.

En omdat bezoekersaantallen teruglopen, is het voor Holland Casino belangrijk om aantrekkelijk te blijven. Vanaf 1 april ondergaan dus de huisstijl, website en instore communicatie een restyling.

De nieuwe merkidentiteit komt ook terug in de nieuwe campagne, die in de tweede week van april van start gaat.

Het via Google onvindbare bureau hielp mee aan conceptontwikkeling en uitvoering.

Maar het blijft niet bij de buitenkant. ‘De nieuwe merkidentiteit is meer dan een cosmetische operatie. We gaan onze casino’s moderniseren en we introduceren nieuwe spelvormen en food & beverage concepten. Ook de gastbeleving komt veel centraler te staan,’ aldus Jan Paul van Heemskerck, directeur marketing van Holland Casino. ‘Met de recente restyling van het casino in Rotterdam en de introductie van een dress code hebben we de eerste stappen overigens al gezet.’

Op kun je een impressie zien van de nieuwe merkidentiteit:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in