Overslaan en naar de inhoud gaan

Het aankoopproces van de Peugeot 407

De gedachtes achter de recente Peugeot (207, 307 en 407) commercials ontgaan mij helemaal. Ik vind de ene na de andere commercial…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De gedachtes achter de recente Peugeot (207, 307 en 407) commercials ontgaan mij helemaal. Ik vind de ene na de andere commercial onbegrijpelijk en vooral niet leuk. Met de op de 207 als absolute dieptepunt wat mij betreft. En vreemd genoeg zit er ook geen enkele lijn of concept in; ik kom wel 4 verschillende type uitingen tegen voor alleen al de 207.

related partner content for mobile comes here

Maar gelukkig betekent een grillige strategie dat er ook hoogtepuntjes zijn. Zoals voor de Peugeot 407.

De advertentie geeft je twee opties:
1. Of je gaat het hele mentale en rationele aankoopproces door en komt uiteindelijk misschien bij de 407 uit.
2. Of je gaat naar hun , vertrouwt op je instinct en bent meteen overtuigd.

Precies de twee processen die bij de aankoop van een auto spelen, een uiting die klopt. En ook nog eens leuk is. Na 3 minuten betrapte ik mezelf erop dat ik nog steeds dat best vermakelijke stroomschema aan het lezen was. De uiting staat overigens in de Engelse Esquire, weet niet of hij ook in Nederland loopt.

(PS Ik rij zelf een sportieve 207 (zonder lieveheersbeestjes!) Slechte reclame werkt dus ook...)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in