Grote Europa-campagne SP
Reclamemakers ontwikkelden een campagne via radio, tv en internet.
Zanger Bob Fosko nam een campagnelied op: 'Stuur een waakhond naar Brussel!'. De bijbehorende videoclip laat waakhond zien, de symbolische lijsttrekker van de SP. De clip wordt uitgezonden in de zendtijd voor politieke partijen en verder in de reclameblokken van landelijke en regionale zenders. De audioversie van 30 seconden wordt uitgezonden via een aantal radiozenders.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDe campagneclip is ook te zien op internet, waar een interactieve campagnesite http://europa.sp.nl is opgezet met een campagne-weblog, waar kandidaten en leden van het campagneteam dagelijks verslag doen van de campagne.
Er worden door campagnevrijwilligers drie miljoen verkiezingsfolders verspreid, ondersteund door tienduizenden 'waakhond'-posters. Kort voor 10 juni worden 500.000 oproepen van Jan Marijnissen verspreid om te gaan stemmen als "men vindt dat 'Brussel' te veel de baas gaat spelen".
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid