
Artmiks [image builders] ontwikkelde een rebranding-campagne voor de kamermuzikanten van het Amstel Quartet.
Het voormalig Amstel Saxofoon Kwartet heeft over de grenzen een bekende naam, maar vroeg Artmiks te adviseren over een herpositionering.
Want naast gepensioneerde tandartsen die hen sowieso wel weten te vinden, wil het ambiteuze kwartet nu ook eens een keer op zoek naar dertigers en veertigers die open staan voor meer dan Sky Radio.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensArtmiks ontwikkelde een strategie gebaseerd op gratis te downloaden, klassieke muziek met URL's als freebeethoven.com, gratisbach.nl en gratisminimal.nl.
Daarnaast kreeg het kwartet een nieuwe naam. Met de nieuwe website, posters en flyers hoopt het Amstel Quartet de nieuwe doelgroep meer aan te spreken
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee