Overslaan en naar de inhoud gaan

Goede cijfers ilse media

Over de eerste drie kwartalen van 2002 heeft ilse media een netto positief resultaat.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijf verwacht ook het laatste kwartaal positief resultaat en daarmee winst voor heel 2002. Paul Molenaar, algemeen directeur van ilse media: ‘De maatregelen die we eerder dit jaar hebben genomen, hebben het succes gebracht dat we verwachtten.. De doelstelling was dit jaar cash-positief te zijn. Als we heel 2002 niet alleen cash-positief maar ook met winst afsluiten, hebben we het dus ruimschoots beter gedaan dan was verwacht.’ De winst die ilse media nu boekt, vormt volgens Molenaar een gezonde basis voor verdere groei: ‘We kondigen in de komende weken nog een aantal belangrijke vernieuwingen aan.’ ilse media is voorzichtig positief gestemd over de ontwikkelingen op de internet-markt: ‘We verwachten een gezonde groei in advertentiebestedingen, maar we zijn optimistischer over nieuwe betaalsystemen. Die maken mini-payments of micro-payments mogelijk, waardoor het voor veel partijen aantrekkelijk wordt om te investeren in hoogwaardige diensten (ANP).’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in