Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone zet achtervolging in op i-mode

Vodafone introduceert met Vodafone Live! een groot aantal diensten in mobiele communicatie in één pakket.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op het eerste gezicht vertoont het product sterke gelijkenis met i-mode van KPN Mobile. Vodafone Live! biedt onder meer games, ringtones, e-mail, chat en toegang tot sites. Daarnaast heeft de gebruiker de mogelijkheid om met het toestel een mms te versturen. Die kan bestaan uit een foto gecombineerd met tekst en geluid en kan worden verstuurd naar andere geschikte mobiele telefoons of e-mailadressen. Vanaf morgen liggen Vodafone Live!-toestellen in alle Vodafone City Point-vestigingen en andere geselecteerde verkooppunten. Verwachtingen ten aanzien van de verkoop werden bij de persintroductie niet uitgesproken. Wel maakte Vodafone bekend een miljoen toestellen beschikbaar te hebben.

related partner content for mobile comes here

De speciale Live!-sites bieden hoofdzakelijk nieuws en entertainment, afkomstig van op dit moment vijftig contentpartners, waaronder De Telegraaf, de Volkskrant, Algmeen Dagblad, MTV en Voetbal International. Volgens Vodafone is ongeveer 40 pct van de aanbieders van informatie uniek voor Vodafone Live!. Het streven is om het aantal contentpartners dit jaar uit te breiden tot tachtig.

Ter ondersteuning van de introductie start per 1 november een grootschalige campagne. In de commercials, die werden verzorgd door JWT/Wieden & Kennedy, zijn hoofdrollen weggelegd voor Michael Schumacher en David Beckham. De campagne omvat de inzet van rtv, print en buitenreclame. De omvang zou die van de naamswijziging van Libertel naar Vodafone begin dit jaar benaderen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in