Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne naamswijziging TPG Post succesvol

Het merendeel van de Nederlanders weet dat TPG Post de nieuwe naam is van - voorheen - PTT Post.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit onderzoek dat TPG Post heeft verricht naar het effect van de communicatiecampagne rondom de naamswijziging. Twee maanden na de start van de campagne wist 80 procent van de consumenten en 94 procent van de zakelijke markt dat het postbedrijf nu TPG Post heet. De inzet van direct mail heeft hier voor een groot deel aan bijgedragen. De naamswijziging heeft voor een verschuiving gezorgd in het imago van het bedrijf. De respondenten in het onderzoek zien TPG Post als een professioneel bedrijf dat een goede service biedt en dat innovatief en

related partner content for mobile comes here

klantgericht is. Ook 'internationaal' en ‘dynamisch’ zijn aspecten die nu meer met TPG Post worden verbonden. De naamswijzigingcampagne startte eind mei.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in