Campagne naamswijziging TPG Post succesvol
Het merendeel van de Nederlanders weet dat TPG Post de nieuwe naam is van - voorheen - PTT Post.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dit blijkt uit onderzoek dat TPG Post heeft verricht naar het effect van de communicatiecampagne rondom de naamswijziging. Twee maanden na de start van de campagne wist 80 procent van de consumenten en 94 procent van de zakelijke markt dat het postbedrijf nu TPG Post heet. De inzet van direct mail heeft hier voor een groot deel aan bijgedragen. De naamswijziging heeft voor een verschuiving gezorgd in het imago van het bedrijf. De respondenten in het onderzoek zien TPG Post als een professioneel bedrijf dat een goede service biedt en dat innovatief en
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
klantgericht is. Ook 'internationaal' en ‘dynamisch’ zijn aspecten die nu meer met TPG Post worden verbonden. De naamswijzigingcampagne startte eind mei.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid