Leo Burnett fuseert specialistische units
Leo Burnett Worldwide gaat internationaal al zijn actiemarketing-, digitale en databasemarketingbureaus samenvoegen in een nieuw netwerk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens Leo Burnett-ceo Steve Gatfield, geciteerd door Adweek, worden geen ontslagen verwacht als gevolg van de oprichting van het nieuwe bureaunetwerk, iLeo genaamd. ‘Die diensten vullen elkaar steeds meer aan, we hopen in feite te groeien als gevolg van de samenwerking, niet te krimpen. Er is sprake van efficiencyverbetering, maar niet van een substantiële.’ Gatfield zei dat als antwoord op de vraag of de fusie het gevolg was van de recente overname van Bcom3 door het Franse Publicis.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De fusie raakt Leo Burnett-bureaus in 27 landen. Bant Green, voorheen vp en global director of digital communications bij Leo Burnett, is benoemd tot regiodirecteur voor onder meer Europa van iLeo.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid