Overslaan en naar de inhoud gaan

Leo Burnett fuseert specialistische units

Leo Burnett Worldwide gaat internationaal al zijn actiemarketing-, digitale en databasemarketingbureaus samenvoegen in een nieuw netwerk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Leo Burnett-ceo Steve Gatfield, geciteerd door Adweek, worden geen ontslagen verwacht als gevolg van de oprichting van het nieuwe bureaunetwerk, iLeo genaamd. ‘Die diensten vullen elkaar steeds meer aan, we hopen in feite te groeien als gevolg van de samenwerking, niet te krimpen. Er is sprake van efficiencyverbetering, maar niet van een substantiële.’ Gatfield zei dat als antwoord op de vraag of de fusie het gevolg was van de recente overname van Bcom3 door het Franse Publicis.

related partner content for mobile comes here

De fusie raakt Leo Burnett-bureaus in 27 landen. Bant Green, voorheen vp en global director of digital communications bij Leo Burnett, is benoemd tot regiodirecteur voor onder meer Europa van iLeo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in